۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۱۵۶

اعمال تحریم های بیشتر علیه شهرک‎های صهیونیستی از سوی اتحادیه اروپا

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که اتحادیه اروپا تصمیمات متعددی برای اعمال تحریم های بیشتر علیه شهرک‎های صهیونیست نشین اتخاذ می‎کند.
شهرک سازي اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص شب گذشته اعلام کرد که اتحادیه اروپا تصمیمات متعددی برای اعمال تحریم های بیشتر علیه شهرک های صهیونیست نشین اتخاذ می کند و در همین راستا قصد دارد این رژیم را جدای از اراضی اشغالی سال 1967 معرفی کند.


این روزنامه خاطر نشان کرد که روز دوشنبه آینده در پایان نشست ماهیانه شورای وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

 

هاآرتص تاکید کرد که در این تصمیم بر تفاوت های رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین و جدا بودن آنها از هم تاکید خواهد شد و اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد که اراضی اشغالی سال 1967 مشمول هیچ کدام از توافقنامه های امضا شده میان رژیم و اتحادیه اروپا نیستند.

 

 در ادامه این گزارش هاآرتص آمده است که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر روی این تصمیم اتفاق نظر دارند و خواستار اتخاذ ادقامات عملی برای نجات راهاکار تشکیل دو کشور و ایجاد شرایط جدید در عرصه میدانی هستند.

 

اتحادیه اروپا همچنین از طرح فرانسه برای تشکیل هیات بین المللی حمایت از روند سازش میان طرفین صهیونیستی و فلسطین و برگزاری کنفرانس بین المللی صلح به عنوان تنها وسیله از سر گیری مذاکرات سازش با حمایت طرف های عربی و منطقه ای حمایت خواهد کرد.

 

هاآرتص اعلام کرده است که اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه آینده خود خواستار مقابله رژیم صهیونیستی با اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان خواهد شد و بر لزوم محاکمه عاملان جنایت سوزانده شدن اعضای خانواده دوابشه تاکید خواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات