۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۰۴۷
یکی از رهبران بسیج مردمی عراق:

ولایت فقیه از نعمت‎های گرانقدر در ایران است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران بسیج مردمی عراق با تأکید بر اینکه ولایت فقیه از نعمت‎های گرانقدر در ایران است، پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون حمایت ملت از ولایت فقیه عنوان کرد.
سيد هاشم الحيدري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری، از رهبران بسیج مردمی عراق امروز در مراسم تشییع پیکر چهار شهید مقاومت مردمی یمن که در بقعه متبرکه ناصرالحق آمل برگزار شد با بیان این که مردم ایران اسلامی همواره در صحنه حضوری فعال دارند، گفت: ملت ایران باید به خود افتخار کرده و قدر ولایت و انقلاب را بداند.


وی تصریح کرد: ولایت فقیه در ایران اسلامی نعمت گرانقدری است که ضرورت دارد قدر آن را به درستی و بهترین نحو ممکن بدانید چراکه جایگاه و مقام والایی دارد.


حجت الاسلام حیدری افزود: در طول تاریخ چند حکومت دینی نظیر حضرت داود، حضرت سلیمان و پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت و بعد از پیامبر، حکومت امام علی(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) بود که امروز حکومت انقلاب اسلامی را داریم.


عضو ارشد بسیج مردمی عراق با بیان این که کار اسلام سخت است، خاطرنشان کرد: شما مردم ایران بهترین افراد از زمان حضرت آدم تا این روز هستید که امام خمینی(ره) در وصیت نامه خود آن را ذکر کرده و این مساله به دلیل یاری از اسلام است.


وی افزود: مردم ایران اسلامی، امام خمینی(ره) را یاری کردند و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به برکت خون های پاک شهدا به ثمر رسیده است.


حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: داعش با حمایت ایادی استکباری و عربی وارد موصل شده و تصمیم حضور در سامرا و تخریب حرم و نبش قبر امامین عسکریین(ع) را داشت.


این رهبر بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد: فرزندان سپاه قدس ایران به سامرا آمده و با همکاری جوانان عراقی عاشق ولایت از این منطقه دفاع کردند که بعد از این حرکت، فتوای آیت الله سیستانی صادر شد و تا امروز به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.


وی با بیان این که مرزهای سیاسی برای دشمنان اسلام بوده و مرز ما اسلام است، گفت: امام علی(ع) بر یاری به مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان تأکید کردند و باید این رویکرد را در برنامه های خود اجرایی کنیم./1314/ب202/د

ارسال نظرات