۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۲۲۲۲
یکی از علمای بحرین:

قشر محروم نباید پلی برای عبور از بحران باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد امام صادق (ع) بحرین تاکید کرد که تنها با انصاف و تعقل می‌توان از بحران فعلی کشور عبور کرد.
شيخ محمد صنقور امام جمعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه منطقه الدراز بحرین با اشاره به بحران اقتصادی کشور تاکید کرد که حکمت اقتضا می‌کند که با بحران بر مبنای انصاف و تعقل برخورد شود و این امر نیز با رجوع صادقانه و جدی به ریشه‌یابی بحران و منبع رشد آن امکان پذیر است.


شیخ صنقور با رد ادعای ارتباط میان بحران اقتصادی و کاهش قیمت نفت، بر ضرورت بهره وری از درآمدهای نفتی و تنوع منابع مالی تاکید کرد و افزود: توجیه بحران و معلق ساختن آن به اسبابی خارج از قدرت و توان از سوی مسؤولان حکومتی، نشان از عدم جدیت مسؤولان در درمان این مشکل است.


وی  ضمن محکومیت اقدام حکومت در متوسل شدن به توان نیازمندان و افراد کم بضاعت برای جبران کمبود بودجه، خواستار توضیح نظام پیرامون افزایش بدهی در سال‌های اخیر شد و خاطر نشان کرد: بحران پدیده‌ای ناگهانی نیست بلکه دارای ریشه‌ای است که ناتوانی مالی حکومت پرده از آن بر می‌دارد.


امام جمعه مسجد امام صادق (ع) با تاکید بر ضرورت حمایت از اقشار فقیر و افراد کم بضاعت در برابر بحران ادامه داد: نباید افراد فقیر و کم بضاعت پلی برای عبور از بحران به حساب آیند. ثباتی که در پی اصلاح سیاسی بیاید بسیاری از هزینه‌ها را جبران می‌کند./981/ب102/د

ارسال نظرات