۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۷۳۴
به مناسبت دهه فجر؛

تخفیف 5 تا 40 درصدی انتشارات آستان قدس رضوی

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت فرارسیدن دهه‌ فجر از دهم تا 25 بهمن‌ماه تولیدات خود را با تخفیف‌های ویژه‌ 5 تا 40 درصدی ارائه می‌کند.
فروشگاه به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، انتشارات به‌نشر با تلاش برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی از طریق کتاب‌خوانی و مطالعه به ‌ویژه در میان جوانان نسبت به ارائه‌ تخفیف ویژه‌‌ 5 تا 40 درصدی برای تمام تولیدات خود در فروشگاه‌های دوازده‌گانه‌ به‌نشر در مشهد و تهران اقدام کرده است.


بر اساس این گزارش، این اقدام که مبتنی بر رفاه حال و تسهیل در تأمین نیازهای مطالعاتی مخاطبان به‌نشر در حال انجام است، تمام تولیدات به‌نشر در حوزه‌ بزرگسالان با زمینه‌های دینی، آموزشی، تربیتی، ادبی، اقتصادی، روانشناسی و ورزشی و در حوزه‌ کودکان و نوجوانان با موضوعاتی از قبیل شعر، داستان، علمی- آموزشی و بازی، خلاقیت و... را شامل می‌شود.


علاقه‌مندان به مشاهده و تهیه‌ محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند علاوه ‌بر مراجعه به فروشگاه‌های دوازده‌گانه‌ به‌نشر در مشهد و تهران، به نشانی اینترنتی 
behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه و از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند/1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات