۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۱۲۹۲۳
جهاد اسلامی:

انتفاضه قدس تصویرگر خواست ملت فلسطین در راستای تحقق آرمان‎هایش است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت که انتفاضه قدس تصویرگر خواست ملت فلسطین در راستای تحقق آرمان هایشان و ادامه راه مبارزه و مقاومت با اشغالگران صهیونیست است.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، زیاد نخاله معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: زمانی که اشغالگران صهیونیست دست به غصب و مصادره و یهودی سازی سرزمین فلسطین می زنند و مقدسات آن را زیر پا می گذارند، شکل گیری مقاومت امری کاملا طبیعی است.

 

وی تصریح کرد: به رغم شرایط دشوار کنونی فلسطین یک معادله تازه در منطقه شکل گرفته است که جوانان فلسطینی آغازگر آن هستند و آن هم انتفاضه قدس نام دارد.

 

زیاد نخاله خاطرنشان ساخت که جوانان فلسطینی در این انتفاضه خلاقیت به خرج دادند، آنان می دانند که بهایی که بابت این حرکت پرداخت خواهند کرد سنگین است.

 

وی به روان پاک شهدای فلسطین، خانواده هایشان، اسرای قهرمان در زندان های اسرائیلی، جانبازان، مجروحان و جوانان انقلابی در سراسر فلسطین سلام و درود نثار کرد.

 

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن اشاره به حجم توطئه ها علیه مقاومت در کرانه باختری، از روحیه بالا و اراده پولادین جوانان فلسطینی برای مقابله با این توطئه ها تمجید کرد.

 

نخاله اظهار داشت که جوانان فلسطینی شیوه های مبارزاتی جدیدی را در پیش گرفته اند و فلسطینیان از هر وسیله و شیوه و ابرازی برای ضربه زدن به دشمن صهیونیستی استفاده می کنند.

 

وی تصریح کرد که همه ما در حال حاضر به تداوم بخشیدن به این حرکت خودجوش مردمی می اندیشیم، حرکتی که تا زمان برچیدن بساط اشغالگری ادامه خواهد داشت.

 

وی ضمن انتقاد از نقش تشکیلات خودگردان فلسطین افزود که مقامات تشکیلات خودگردان به شکست توافقنامه اسلو اعتراف کرده اند و بارها گفته اند که این توافقنامه نتوانست دستاوری را برای ملت فلسطین محقق سازد.

 

وی خاطرنشان ساخت که هدف اصلی ما آزاد سازی کل سرزمین فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست است  و تنها گزینه فرا روی ملت فلسطین در شرایط کنونی مقابله با اشغالگران صهیونیست است.

 

وی از تشکیلات رام الله خواست تا به جای سرکوب گزینه انتفاضه از آن حمایت همه جانبه به عمل آورد.


وی در خصوص ملاقات محرمانه مقامات تشکیلات رام الله و اسرائیل اظهار داشت که این ملاقات ها صرفا جنبه تبلیغاتی دارد، چرا خطوط ارتباطی میان مقامات تشکیلات خودگردان و رژیم اشغالگر قدس فعال و باز است و آنان نیازی به اینگونه ملاقات ها و دیدارهای محرمانه ندارند.

 

معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد که این جنبش همچنان به تلاش هایش برای برون رفت از بحران فرا روی آرمان فلسطین ادامه می دهد، ما از هرگونه نشست رهبران برای بررسی وضعیت کنونی فلسطین استقبال می کنیم.

 

نخاله همچنین بر لزوم تحکیم و تقویت ملی در مصاف با پروژه صهیونیسم و پی ریزی راهبرد ملی روشن جامع تاکید کرد.

 

وی با ارسال پیامی به مبارزان مقاومت و نیروهای جنبش جهاد اسلامی، تاکید کرد که این جنبش به عهد و پیمان خود وفادار است و به رغم آن همه مشکلات و دشواری ها به راه مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داد.

 

وی خطاب به این مبارزان تاکید کرد:« به خداوند متعال ایمان و باور داشته باشد، خداوندی که هرگز ما را تنها و بی یار و یاور نگذاشته و نخواهد گذاشت.»/982/ب103/د

ارسال نظرات