۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۳۶۶۸
با تسهیلات ویژه از سوی اداره‌کل چاپ و نشر؛

برگزاری نخستین دوره مدیریت کسب و کار چاپ و نشر در 4 دانشگاه

خبرگزاری رسا ـ ‌اداره‌کل چاپ و نشر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف تهران، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان نخستین دوره مدیریت کسب و کار (MBA) را برای مدیران و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و نشر برگزار کند.
حوزه هنري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، برگزاری نخستین دوره آموزشی کسب‌وکار برای مدیران و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و نشر با هدف تحول در اداره چاپخانه‌ها و انتشاراتی‌ها از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

 

 متقاضیان برای حضور در این کلاس‌ها باید دارای مدرک کارشناسی بوده و در یکی از واحدهای چاپ و نشر و یا مراکز توزیع و فروش کتاب فعالیت داشته و اشتغال آنها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا اتحادیه‌ها مورد تأیید قرار بگیرد.

 

 پس از تکمیل ثبت‌نام از سوی متقاضیان، آزمون ورودی به‌منظور سنجش علمی متقاضیان برگزار می‌شود و واجدان شرایط برای حضور در این دوره آموزشی مشخص خواهند شد.

 

 بخشی از هزینه‌های این دوره از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود و مابقی برعهده متقاضی خواهد بود.

 

 این دوره آموزشی شامل 10 درس است و تمام کلاس‌های آن در روزهای آخر هفته برگزار خواهد شد. همچنین بازه زمانی این دوره نزدیک به یک سال‌و‌نیم پیش‌بینی شده است. هر دوره آموزشی با حضور 25 متقاضی تشکیل خواهد شد و واجدان شرایط بر اساس اولویت‌های علمی اعلام‌شده، به دانشگاه‌ها معرفی خواهند شد. در پایان این دوره آموزشی نیز به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند، گواهینامه‌ای از سوی دانشگاه صادر خواهد شد.

 

 علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.ipcu.irمراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی    

ارسال نظرات