۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۸۵۸

گروه‎های مقاومت فلسطین بر ادامه انتفاضه قدس تاکید کردند

خبرگزاری رسا ـ گروه‎های مقاومت ملی و اسلامی بر لزوم ادامه انتفاضه قدس تا رفع اشغالگری رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‎های مقاومت ملی و اسلامی در رام الله فلسطین بر لزوم ادامه انتفاضه سراسری قدس تا رفع اشغالگری رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

 

 این گروه ها با تنظیم فعالیت هایی در حمایت از خبرنگار اسیر فلسطینی 'محمد القیق' که 67 روز است در اعتصاب غذا به سر می برد ، بر ادامه مقاومت تا رسیدن به هدف مقاومت و پیروزی تاکید کردند.


گروه‎های مقاومت ملی و اسلامی در رام الله فلسطین در پی یک نشست مشترک در رام الله طی بیانیه مشترکی اعلام کردند: با وجود همه سیاستهای تجاوزگرانه و رفتار وحشیانه با چهره های مبارز و شدت بخشیدن به شهرک سازیهای نامشروع در مناطق مختلف سرزمینهای فلسطینی و کشتارهای میدانی روزانه جوانان و سیاستهای تنبیه جمعی، راه مبارزه و تلاش ملی ملت فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیستها همچنان ادامه دارد.


در این بیانیه تاکید شده است: این جنایتها نخواهد توانست ذره ای ملت ما را به زانو درآورد و مبارزه ما تا رسیدن به هدف و آزادی سرزمینمان وبرپایی یک کشور مستقل فلسطینی به مرکزیت بیت المقدس ادامه خواهد داشت.

 

این گروه ها خواهان تحرک فوری جامعه بین الملل و ادامه کمپین تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی و اعمال تحریمهای بیشتر علیه این رژیم برای اجرای قوانین و معاهدات بین المللی شدند.


دراین نشست بر لزوم تحرک و فعالیت همه گروه های فلسطینی در دفاع از محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی که در اعتراض به رویه غیرقانونی بازداشت خود درزندان رژیم صهیونیستی 67روز است در اعتصاب غذا به سر می برد، تاکید کردند.


تنظیم راهپیمایی اعتراض آمیز در دفاع از این اسیر فلسطینی و تجمع دربرابر صلیب سرخ جهانی ودر خواست از جوامع حقوق بشری برای حمایت از این زندانی فلسطینی از برنامه های این گروه هاست.


در این بیانیه همچنین از همه گروه های مقاومت برای افزایش فعالیت در روز جمعه آتی دعوت شده است./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات