۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۰۶۳
یکی از اندیشمندان مصر:

تونل‎ها سلاح راهبردی مقاومت فلسطین در مصاف با رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان مصر، مقاومت و جوانان فلسطین را نیروهای خلاق و مبتکری دانست و گفت: تونل ها، سلاح راهبردی مقاومت فلسطین در مصاف با دشمن صهیونیستی به شمار می رود.
سربازان اسرائيلي در تونل هاي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد عصمت سیف الدوله، یکی از اندیشمندان مصر امروز در مصحابه با خبرنگاران تصریح کرد که تونل ها، سلاح راهبردی مقاومت فلسطین در مصاف با دشمن صهیونیستی به شمار می رود.

 

سیف الدوله افزود که مقاومت و جوانان فلسطین، نیروهای خلاق و مبتکری هستند.

 

وی خاطرنشان ساخت که مبارزان فلسطینی با یک رژیم استعمارگر و تروریست و نژاد پرست (رژیم صهیونیستی) به مبارزه برخاسته اند.

 

این اندیشمند ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت 7 تن از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان مرمت تونلی در نوار غزه، تاکید کرد که تونل ها، سلاح راهبردی مقاومت فلسطین در مصاف با اشغالگران صهیونیست به شمار می رود، وجود این تونل ها نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی را نگران کرده و خواب راحت را از چشمانشان ربوده است.

 

وی ضمن اشاره به تجاوزات وحشیانه ارتش اسرائیل به نوار غزه در سال های 2008 و 2012 و 2014، افزود : فلسطینیان باید در هر لحظه آماده باشند.

 

سیف الدوله یادآور شد که باید ملت های عربی برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین دست به تحرکات جدی بزنند؛ به ویژه در شرایط کنونی که نظام های عربی در ازای جلب رضایت آمریکا و کشوهای بین المللی از حمایت مساله فلسطین دست کشیده اند. 

 

وی توضیح داد که ملت های عربی از انتفاضه قدس به نحو مطلوب و شایسته حمایت به عمل نمی آورند.


این اندیشمند خاطرنشان ساخت که مقاومت فلسطین نیازمند حمایت های گسترده ملت های عربی است./994/ب102/د

ارسال نظرات