۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۳۱۵۱۱۲

ادعای تحریف قرآن در کتب شیعی نمایشگاه قاهره

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف سلفی «نوادگان صحابه و اهل بیت(ع)» مصر ادعا کرد که در کتب شیعی عرضه‌شده در نمایشگاه کتاب قاهره، آیاتی از قرآن تحریف شده است.
مفاتيح الجنان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر رضوان، بنیانگذار ائتلاف سلفی «نوادگان صحابه و اهل بیت» مصر مدعی شده است که در کتب شیعی که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره به فروش می‌رسد، آیاتی از قرآن تحریف شده است.

 

وی در صفحه فیس‌بوک خود برای اثبات این ادعای بی‌اساس، تصویری از کتاب «مفاتیح الجنان» را قرار داده و با تأکید بر شیعی‌بودن این کتاب، آورده است: آیه‌ای از قرآن در این کتاب تحریف شده است.

 

ناصر رضوان در حالی مدعی تحریف قرآن در مفاتیح الجنان شده است که این کتاب مجموعه‌ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که از سوی پیامبر اسلام و ائمه(ع) صادر شده و  شیخ عباس قمی آنرا جمع آوری و تدوین کرده است.

 

همچنین مفاتیح الجنان متفاوت با قرآن است و تنها در صفحات اول این کتاب، چند سوره از قرآن و تمام سوره‌های کوچک قرآن آمده است.

 

ناصر رضوان پیش‌تر نیز مدعی شده بود که صدها کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره عرضه شده که مراکز انتشاراتی وابسته به سپاه پاسداران ایران این کتب را عرضه کرده‌اند. /981/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات