۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۱۷۲۴۵
تولیت مرقد سلمان فارسی:

خود را مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‎دانیم

خبرگزاری رسا ـ تولیت مرقد سلمان فارسی در عراق گفت: پس از حمله گروهک های تروریستی تکفیری و داعشی، نقشه‌های شوم وهابیت برای شیعیان و اهل سنت آشکار شده است.
حسن هادي الجبوري، توليت مرقد سلمان فارسي

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری رسا از مدائن، حسن هادی الجبوری، تولیت مرقد سلمان فارسی امروز در دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در توسعه صحن و سرای مرقد سلمان محمدی، از صحابه رسول گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: به برکت دولت جمهوری اسلامی ایران هر سال شاهد تحولاتی گسترده در این مکان مقدس هستیم.


وی با بیان این‌که طرح توسعه مرقد سلمان فارسی از سال‌ها پیش مورد توجه و تأکید بوده است، خاطرنشان کرد: مؤسسه کوثر و ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران نقشه‌های اولیه این طرح را آماده کرده و قرار است در طول سال‌های آینده پروژه‌های عمرانی آغاز شود.


الجبوری ساخت ضریح، احداث سالن اجتماعات، سالن پذیرایی از زائران، نمایشگاه عکس و کتاب، افزایش تعداد سرویس های بهداشتی و محوطه‌سازی را از جمله طرح‌های در دست اجرای این تولیت عنوان کرد و گفت: این مکان همه روزه میزبان زائران شیعه و سنی از ملیت‌های مختلف است.


وی که پیش از این جزو اهل سنت بوده و بعدها به مکتب تشیع گرویده است، اظهار داشت: دشمنان اسلام از وحدت میان شیعه و سنی هراسان هستند و همواره به دنبال تعمیق اختلافات در منطقه به ویژه عراق و سوریه بوده اند.


تولیت مرقد سلمان فارسی با اشاره به این‌که پس از حمله گروهک های تروریستی تکفیری و داعشی، نقشه‌های شوم وهابیت برای شیعیان و اهل سنت آشکار شده است، گفت: دشمنان بیش از گذشته نگران وحدت میان ملت ایران و عراق هستند، این مهم به برکت رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده است.


الجبوری با تأکید بر این‌که خود را مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می دانیم، تصریح کرد: اگر امروز شاهد حضور گسترده نیروهای بسیج مردمی در مناطق مختلف عراق و سوریه هستیم، به برکت الگوبرداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران بوده است./935/ب202/د

ارسال نظرات