۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۳۱۷۶۵۰
تحلیلگر صهیونیستی:

اسرائیل راهکاری برای جلوگیری از گسترش انتفاضه قدس ندارد

خبرگزاری رسا ـ به رغم گذشت 5 ماه از آغاز انتفاضه قدس، سرویس‎های امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با این حرکت خودجوش مردمی ناکام مانده اند.
 انتفاضه قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تحلیلگر نظامی کانال 10 تلویزیون صهیونیستی دیروز در مقاله ای که روزنامه معاریو آن را منتشر کرد، نوشت که اسرائیل گزینه کارآمدی برای متوقف کردن عملیات های انفرادی مبارزان فلسطینی ندارد، از آغاز انتفاضه قدس تا به امروز 228 مورد عملیات حمله با سلاح سرد و زیرگیری با خودرو به اجرا درآمده است و 32 اسرائیلی کشته شده و صدها تن دیگر هم زخمی شده اند.

 

آلن بن دیوید افزود که برآوردهای محافل صهیونیستی حکایت از آن دارد که وضعیت کنونی فلسطین به همین منوال باقی نخواهد ماند، بلکه روند انتفاضه قدس تشدید می گردد و به یک انتفاضه بزرگ مبدل می شود.

 

وی ابراز عقیده کرد که با توجه به تشدید روند درگیری ها میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینیان در کرانه باختری، امکان دارد یک جنگ بزرگ میان فلسطینیان و ارتش اسرائیل صورت بگیرد. 

 

وی تصریح کرد که سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی بی وقفه در راستای جلوگیری از گسترش دامنه حرکت خودجوش مردم فلسطین در کرانه باختری تلاش می کنند.

 

وی یادآور شد که دستگاه های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از متوقف کردن و مهار انتفاضه قدس عاجز و درمانده اند./982/ب103/د

ارسال نظرات