۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۲۶۹
یکی از وزیران رژیم صهیونیستی:

تنها راه توقف انتفاضه تبعید خانواده‎های مجریان عملیات‎های مقاومتی به نوار غزه است

خبرگزاری رسا ـ وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی مدعی شد که تنها را متوقف کردن انتفاضه قدس، تبعید خانواده های مجریان عملیات های مقاومتی ضد صهیونیستی از کرانه باختری به نوار غزه است.
انتفاضه الاقصي

 

اسرائیل کاتس، وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی در گفت‎وگو با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره انتفاضه قدس مدعی شد که تنها را متوقف کردن انتفاضه قدس، تبعید خانواده های مجریان عملیات های مقاومتی ضد صهیونیستی از کرانه باختری به نوار غزه است تا افراد دیگری که احتمال برای عملیات های جدید نقشه می کشند، از اجرای آنها صرفنظر کنند.

 

وزیر راه و ترابری رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان ساخت که ما با عملیات های مقاومتی فردی مواجه است و باید در کنار راهکار نظامی، به دنبال راه حل های دیگر باشیم.

 

وی افزود ما باید در کنار راهکار نظامی، اقدام به تبعید خانواده های مجریان عملیات های مقاومتی از کرانه باختری به نوار غزه کنیم تا جلوی عملیات های دیگری که در مرحله طراحی هستند، گرفته شود. کاتس مدعی شد که من مطمئنم که با تبعید دو خانواده، عملیات های مقاومتی متوقف خواهد شد.

 

وی همچنین ادعا کرد که راهکار تخریب منازل مجریان عملیات های مقاومتی تاثیرگذار است، اما ایرانی ها و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین سعی در کمک مالی به خانواده های مجریان عملیات مقاومتی برای بازسازی منازل تخریب شده توسط ما را دارند و از همین رو، تبعید خانواده های مذکور می تواند اثربخشی بیشتری در زمینه توقف عملیات های مقاومتی داشته باشد.

 

این وزیر صهیونیستی درباره نوار غزه نیز مدعی شد که ما خواهان جدایی مدنی از نوار غزه از طریق توقف انتقال آب به این منطقه هستیم.» وی با طرح ادعایی عجیب اعلام کرد که « باید روند احداث یک جزیره در مقابل نوار غزه تکمیل شود./994/ب102/د

ارسال نظرات