۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۲۰۲۲۲
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

کشورهای خلیج فارس دشمنی خود با مقاومت را علنی کرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان تاکید کرد که پیامدهای اقدام اشتباه شورای همکاری خلیج فارس در اتهام زنی به حزب الله به خود آنان باز می گردد.
شيخ ماهر حمود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان در پیامی تصریح کرد: امروز کسانی را که می توان "مترفین" نامید و این افراد در قرآن کریم بارها مذمت شده اند، در یک جنگ از پیش شکست خورده با حزب الله مقابله می کنند و پیامدهای منفی این معرکه متوجه کسانی است که این پروژه را کلید زده اند.

 

وی افزود: حزب الله لبنان و مقاومت در طول سی سال گذشته بارها با دشمنان اسلام و لبنان به مبارزه پرداخته اند و دامنه پیروزی های مقاومت تا سوریه و یمن و عراق و فلسطین کشیده شده است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: هر کجا دشمن تکفیری و صهیونیستی وجود داشته باشد مقاومت هم برای مبارزه با این دشمنان حضور پیدا می کند وبه صورت مستقیم یا غیر مستقیم با آنان به مبارزه می پردازد.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد: اقدام شورای همکاری خلیج فارس در رابطه با اتهام زنی به حزب الله یک اقدام جاهلانه و در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است. کشورهای حاشیه خلیج فارس هرجا علیه مقاومت اقدامی صورت بگیرد، مشارکت می کردند و به صورت غیر علنی اقدامات خرابکارانه انجام می دادند اما با این اقدام شورا دیگر موضع خصمانه این کشورها علیه مقاومت علنی شده است.

 

شیخ ماهر حمود در پایان خاطر نشان کرد: این کشورها هر چقدر هم از امکانات برخوردار باشند شکستی واضح و سنگین را متحمل شده اند و این مساله از رسانه های استیجاری و ادعاهای کذب سیاستمدارانشان هویدا است./1321/ب902/د

ارسال نظرات