۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۰۳۰۷
شیخ نعیم قاسم:

عربستان به رژیم صهیونیستی گرایش پیدا کرده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به گرایش و همگرایی عربستان سعودی به سمت رژیم صهیونیستی‌، اقدامات اخیر «شورای همکاری» علیه مقاومت را نشانه ناکامی دشمنان حزب الله خواند.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد که عربستان سعودی به سوی رژیم صهیونیستی گرایش پیدا کرده است.

 

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اقدامات اخیر شورای همکاری خلیج فارس در تروریست نامیدن حزب الله، گفت: تصمیمات اخیر شورای همکاری خلیج فارس، اعتقاد ما مبنی بر اینکه «بر حق» هستیم را افزایش داد.

 

وی افزایش فشار‌ها بر حزب الله را نشانه صحیح بودن راه مقاومت اسلامی خواند به گونه‌ای که برخی‌ کشورها برای رویارویی با حزب الله با اسرائیل همدست شده‌اند.

 

از طرفی «محمد رعد» رییس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان با اشاره به بهانه عربستان سعودی برای لغو وعده کمک به ارتش لبنان گفت: اصلا باور نمی‌رفت که وعده کمک عربستان سعودی به ارتش لبنان اجرایی شود.

 

حجت الاسلام شیخ «محمد یزبک» رییس شورای شرعی حزب الله در نماز جمعه در بارگاه «سید خولة بنت الحسین» (ع) گفت: تروریست نامیدن حزب الله از سوی عربستان سعودی، بعد از آن صورت گرفت که این نظام در جنگ‌ها و فتنه افروزی‌هایش در یمن، عراق و سوریه ناکام مانده و این مواضع، در همگامی با مواضع رژیم صهیونیستی صورت گرفتند./980/ب102/د

ارسال نظرات