۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۲۰۷۴۰
با حضور نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

کتاب «صراط مستقیم» در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز از هفته بزرگداشت شهدا و در مراسم اختتامیه جشنواره شعر و خاطره نماز شهدا در شهرکرد، با حضور نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از کتاب «صراط مستقیم» رونمایی شد.
رونمايي از کتاب «صراط مستقيم» در شهرکرد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با نخستین روز از هفته بزرگداشت شهدا و در مراسم اختتامیه جشنواره شعر و خاطره نماز شهدا در شهرکرد، با حضور نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از کتاب «صراط مستقیم» رونمایی شد.

 

کتاب صراط مستقیم که برگزیده وصیت نامه های شهدای استان چهارمحال و بختیاری است، از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و کنگره ملی شهدای استان منتشر شده است.


کوروش صادقی، رییس اداره تحقیقات و جمع آوری آثار بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب در سه بخش اصول دین، فروغ دین و حجاب و عفاف تهیه شده است.


صادقی افزود: در قالب این بخش ها، گوشه های از وصیت نامه شهدای استان منتشر شده است.


نویسنده این کتاب گفت: چهارمحال و بختیاری در طول 8 سال دفاع مقدس، دو هزار و 400 شهید تقدیم نظام و میهن کرده است.


وی اظهار داشت: از این تعداد شهید تنها وصیت نامه یک هزار و 280 شهید از سوی اداره تحقیقات و جمع آوری آثار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان جمع آوری شده است.


به گزارش رسا، در مراسم رونمایی از کتاب «صراط مستقیم» در شهرکرد، خانواده شهدا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مسؤولان و عموم مردم نیز حضور داشتند./9457/پ202/ق

ارسال نظرات