۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۳۲۱۲۷۴
فضل الله:

پیشرفت کشورها در گرو توجه به علم و معلم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت تأکید کرد که کشورهای پیشرفته جهان به دلیل توجه به جایگاه علم و معلم به پیشرفت دست یافته‎اند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در دیدار جمعی از معلمان و دانش آموزان موسسه امام هادی(ع) ویژه نابینان و ناشنوایان، از عملکرد این موسسه تقدیر کرد و گفت: کارکنان این موسسه تلاش فراوانی برای خدمت به دانش آموزان نابینا و ناشنوا انجام می دهند و به همین دلیل است که این موسسه به موفقیت های فراوانی دست یافته است.

 

وی با اشاره به نقش معلم و لزوم تکریم آنان افزود: کشورهای پیشرفته تنها با تکریم جایگاه معلم و اعطای همه حقوقش توانسته اند به پیشرفت دست یابند. توجه به نهضت علمی و تربیتی و فرهنگی سبب شده است تا به کشورهای پیشرفته در زمینه های مختلف مبدل شوند.

 

فضل الله تصریح کرد: سازمان های دولتی و غیر دولتی باید تلاش کنند تا سطح معلولان جسمی را بالا ببرند چرا که آنان تنها در زمینه جسمانی ناتوان هستند اما از امتیازهای فراوانی برخوردارند.

 

امام جمعه بیروت از دولت خواست مسؤولیت خود را در قبال این قشر به خوبی انجام داده و چنین موسسه ها را مورد حمایت قرار دهد./980/ب904/د

ارسال نظرات