۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۰۷۰

نگرانی محافل امنیتی صهیونیستی از ادامه عملیات تیراندازی در کرانه باختری

خبرگزاری رسا ـ ادامه عملیات تیراندازی در شهرهای مختلف کرانه باختری که بیانگر روی آوردن قابل ملاحظه فلسطینیان به استفاده از سلاح های دست ساز محلی است، به پدیده ای نگران کننده برای محافل امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
مقامات اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عبری زبان معاریو تصریح کرد که به رغم اینکه علمیات های تیراندازی در کرانه باختری از سوی گروه هایی سازماندهی شده انجام نمی شود، اما نظامیان صهیونیست اظهار داشتند که هرچند اوضاع امنیتی تا حدودی تحت کنترل است، اما افزایش عملیات های مسلحانه فلسطینیان به امری کاملا نگران کننده تبدیل شده است و باید تصمیمی جدی برای مقابله با این عملیات ها اتخاذ کرد.

 

آنان تصریح کرد که چالش پیش روی رژیم صهیونیستی این است که اجازه ندهد اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و به سمت عملیات های گسترده مسلحانه کشیده شود.

 

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حزب لیکود اظهار داشت که این رژیم به هر شیوه ای با علمیات های مقاومتی فلسطینیان مقابله می کند.

 

همچنین اسحاق هرزوگ، رییس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته اظهار داشت که اگر این رژیم هرچه سریع تر از فلسطینیان جدا نشود، ممکن است قدس را نیز از دست داده و شمار بیشتری از صهیونیست ها کشته شوند./994/ب103/د

ارسال نظرات