۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۲۳۹۳۶

درخواست برای تداوم اعتکاف فلسطینیان در مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ رهبر جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی 1948 تداوم اعتکاف و حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی و رویارویی آنان با اشغالگران صهیونیست را خواستار شد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ رائد صلاح، رهبر جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی 1948 با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مسجدالاقصی شرایط بسیار دشوار و خطرناکی را پشت سر می‌گذارد، زیرا دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه این مکان مقدس شدت بخشیده است.

 

وی در این بیانیه درباره تداوم تعرضات شهرک‌نشینان و گروهک‌های تندروی یهودی به مسجد مبارک الاقصی هشدار داد و گفت که این تعرضات موجودیت آن را به خطر می‌اندازد.

 

شیخ رائد صلاح از فلسطینیان خواست به رغم تشدید اقدامات سرکوبگرانه ارتش اسرائیل همواره در این مکان مقدس حضور داشته باشند و در آن اعتکاف کنند.

 

رهبر جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی 1948 یادآور شد که درخواست‌های مربوط به تعرض دسته جمعی به مسجدالاقصی در جریان اعیاد یهودی فراخوان شخصی یا تشکیلاتی نیست، بلکه سیاست کلی اسرائیل به شمار می‌رود

 

صهیونیست‌ها با این فراخوان‌ها می‌کوشند تا طرح‌های شوم خود را در این مکان مقدس پیاده کنند و مسجدالاقصی را ویران سازند و معبد کذایی را بر روی ویرانه‌های آن احداث کنند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات