۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۲۴۶۵۱

نمایشگاه «خورشید هدایت» در کتابخانه حسینیه امام رضا

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت شهادت امام علی‌النقی علیه السلام، نمایشگاهی از کتاب های چاپی، نرم‌افزار و پوستر با عنوان «خورشید هدایت» در کتابخانه حسینیه امام رضا علیه السلام مشهد برگزار شد.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حسن پیرزاده، مسئول کتابخانه حسینیه امام رضا( علیه السلام) مشهد با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه در ادامه سلسله نمایشگاه‌های موضوعی و مناسبتی و با هدف معرفی هرچه بیشتر منابع موجود این کتابخانه به مراجعان، به‌خصوص آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ و سیره ائمه‌اطهار علیهم السلام به‌ویژه امام علی‌النقی الهادی علیه السلام دایر شده است.
 

پیرزاده با اشاره به اینکه سوم ماه رجب؛ مصادف با شهادت امام هادی علیه السلام است، افزود: در نمایشگاه خورشید هدایت تعداد 80 عنوان کتاب چاپی، نرم افزار و پوستر با محوریت موضوعی زندگانی این امام همام به نمایش گذاشته شده که قابل امانت به اعضای کتابخانه نیز است.


وی ابراز کرد: فرهنگ جامع سخنان امام هادی علیه السلام، عجایب و معجزات شگفت‌انگیزی از امام هادی علیه السلام، شمشیرهای آسمانی، پرسش‌های مردم و پاسخ‌های امام هادی علیه السلام، هادی و هدایت علی‌بن‌محمد علیه السلام، خورشید هدایت سیری در زندگی امام هادی علیه السلام، اهل‌البیت علیهم السلام از دیدگاه اهل سنت و ... برخی از عناوین این آثار به شمار می‌رود.


پیرزاده اضافه کرد: از جمله نرم‌افزارهای این نمایشگاه نیز می‌توان از «پیشوایان مهربان»، «طاها، آشنایی با معارف اهل‌البیت عصمت علیهم السلام»، «عترت امام جواد، امام هادی و امام عسکری علیهم السلام» و «پیشوایان عدالت» نام برد.
 

وی بیان کرد: کتابخانه حسینیه امام رضا( علیه السلام) مشهد با برخورداری از تالارهای گوناگون مانند تالار مطبوعات، تالار مطالعه قفسه باز، تالار امانت منابع دیداری و شنیداری و ... به عنوان یکی از 17 کتابخانه وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مشهد همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 19:30 در دو شیفت مجزای خواهران و برادران به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات‌رسانی می‌کند.


یادآوری می‌شود، نمایشگاه خورشید هدایت از 23 تا 28 فروردین 1395 در تالار مطبوعات کتابخانه حسینیه امام رضا( علیه السلام) مشهد واقع در خیابان شهید هاشمی‌نژاد 12،کوچه ناظر در معرض دید عموم اهل علم و معرفت قرار دارد./1310/د102/ق
 

ارسال نظرات