۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۲۳۲۳۷
مسؤول اوقاف مجلس اعلای شیعیان لبنان:

مخالفان محور مقاومت تسلیم شدگان در برابر خواسته‌های اسرائیل هستند

عضو ارشد جنبش امل تاکید کرد که مزدوران رژیم صهیونیستی به مخالفت با محور مقاومت می پردازند.
حسن شریفه دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت السلام حسن شریفه، دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان لبنان در مراسمی که به مناسبت ایام ولادت حضرت علی (ع) در بیروت برگزار شد، به بیان ویژگی های امیر المومنین (ع) پرداخت و گفت: شیوه امیرمومنان همان منهج و سلوک رسول گرامی(ص) است و ما مسلمانان باید در تعامل با یکدیگر سیره و روش ایشان را الگو قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مردم در لبنان پرداخت و افزود: درگیری و کشمکش ها بین گروه ها و احزاب سیاسی در کشور نمی گذارد بحران های موجود مرتفع شود و کسی که در این میان بیش از همه متحمل خسارت می شود، مردم هستند.

 

این روحانی لبنانی مصلحت مردم در همه مسایل را اولویت ضروری خواند و اظهار داشت: تعلیق کار مجلس پارلمانی و عدم انتخاب رییس جمهور به معنای توقف حیات در دولت و ادرات دولتی است و تا این مشکل برطرف نشود نمی توان توقع داشت که مشکلات مردم نیز حل شود.

 

عضو ارشد جنبش امل تاکید کرد: جنبش امل همواره با محرومیت ها و دشواری هایی که برای مردم پیش آمده مبارزه کرده و در مسیرحل مشکلات گام برمی دارد.

 

حجت الاسلام شریفه در پایان از اقدام برخی کشورهای عربی مبنی بر ابراز دشمنی علیه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران ابراز تاسف و خاطر نشان کرد: کشورهایی که علیه مقاومت جبهه گرفته اند پیش از  این تسلیم خواسته های رژیم صهیونیستی شده اند. این کشورها بدانند که عزت و سربلندی تنها در سایه تمسک به محور مقاومت است./1321/ب902/د

 

 

ارسال نظرات