۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۲۳۷۲۴

تجمع علمای مسلمان بر لزوم آزادی عرسال از لوث تروریست‎ها تأکید کرد

تجمع علمای مسلمان لبنان به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان تروریست ها در عرسال را تبریک گفت و خواستار آزادی این منطقه از لوث تروریسم شد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اداری تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت و تصریح کرد: بحران های منطقه در حال حاضر بدون راه حل باقی مانده و کشتاری که به سود رژیم صهیونیستی است همچنان ادامه دارد. این فتنه که از سوی دشمن صهیونیستی و با همکاری برخی نظام های عقب افتاده عربی صورت می گیرد، درصدد نابودی مقاومتی است که روحیه جهاد را به امت بازگرداند.

 

وی افزود: بر همین اساس نیز بحران لبنان باقی مانده و مسؤولان از راه حلی که از آثار این بحران بکاهند، عاجز هستند.

 

این تجمع به هلاکت رسیدن یکی از رهبران تروریست های در منطقه عرسال لبنان را تبریک گفت و تصریح کرد: بار دیگر تأکید می کنیم که این منطقه عزیز نباید همچنان در اشغال تروریست ها باشد، بلکه همگان باید برای آزادی آن و بازگشتش به وطن تلاش کنند. ارتش آمادگی کاملی برای این مساله دارد و منتظر تصمیم مسؤولان است.

 

تجمع علمای مسلمان با اشاره به انتخابات شهرداری و شوراها در لبنان تأکید کرد که انتخابات باید به دور از رنگ و بوی سهمیه بندی سیاسی و به صورت دموکراتیک برگزار شود.

 

علمای لبنان در بخش پایانی این پیام از دعوت نبیه بری رییس پارلمان این کشور برای برگزاری نشست بررسی قانون انتخابات اظهار داشت که این قانون باید به سرعت تصویب شود تا خواسته های ملت تحقیق یابد./980/ب902/د

ارسال نظرات