۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۲۳۸۲۵
فضل الله:

مشکلات اقتصادی سبب بروز ناامنی می شود

امام جمعه بیروت تاکید کرد که مشکلات مردم تا زمانی که طرف های سیاسی از مواضع خود کناره گیری نکنند، به قوت خود باقی خواهند ماند.
سید علی فضل الله امام جمعه بیروت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد الامامین الحسنین(ع) برگزار شد، به مشکلات متعدد لبنان در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: تا زمانی که گروه های سیاسی از مواضع خود عقب نشینی نکنند، مشکلات حل نخواهند شد.

 

وی افزود: هیچ یک از طرف های سیاسی حاضر نیستند به سود مردم از منافع حزبی و گروهی خود بکاهند و این مساله زمینه تهدید دشمن در مناطق مرزی شرق و غرب را بیشتر مهیا می کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: تنها روزنه امید در این میان خدمات خالصانه کسانی است که در مناطق مرزی از امنیت و تمامیت ارضی کشور پاسداری می کنند. مردم نیز به این نتیجه رسیده اند که نباید به این دولت برای حل مشکلات امیدی داشت و خود در اندیشه رفع مشکلات برآمده اند.

 

فضل الله ادامه داد: در این شرایط حساس کشور امیدواریم که گروه های نمایندگان برای ایجاد قانون انتخابات جدید که متناسب با شرایط زمانی  است، تلاش کنند تا از این طریق مصالح مردم تامین شود./1321/ب903/د

ارسال نظرات