۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۲۳۸۸۳

همایش «نبرد كرامت» در بیروت برگزار شد

به مناسبت یكصدمین روز شهادت شیخ " نمر باقر النمر" به دست جلادان رژیم سعودی همایش "نبرد كرامت" در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.
آیت الله شیخ نمر باقر النمر

شركت كنندگان در همایش نبرد کرامت که در بیروت برگزار شد با تأكید بر اینكه "شیخ النمر" شهید همه امت عربی و اسلامی است، خاطرنشان كردند كه سعودی های وهابی تروریست های تكفیری را تغذیه می كنند  و به حقوق بشر احترام نمی گذارند.

 

در این همایش تأكید شد که آل سعود، در پشت پرده قتل عام ملت های عرب در سوریه، عراق، یمن و لیبی قرار دارد و مرحله فروپاشی آل سعود شروع شده است.

 

شیخ " زهیر جعید" از علمای اهل سنت و هماهنگ جبهه عمل اسلامی در لبنان از شیخ النمر به عنوان  شهید همه امت یاد كرد و گفت:تروریست های تكفیری و وهابی كه در كشورهای عربی مرتكب جنایت و كشتار می شوند و صهیونیست ها دو روی یك سكه هستند.

 

وی  اظهار داشت: نظام سعودی همه زمینه های روابط خود با اسلام و رسول گرامی اسلام (ص) را محو كرده است؛ برای مسلمانان در سعودی تاریخی وجود ندارد، زیرا سعودی ها در حال تحریف آن هستند.

 

"عباس الموسوی"مشاور رسانه ای رییس جمهوری عراق هم در این همایش تأكید كرد: شهادت شیخ نمر به دست آل سعود بیانگر جنایت جاهلان عصر ما و پادشاهی شر علیه حقوق بشر است.

 

الموسوی افزود: شهادت رساندن شیخ النمر در چارچوب جنایات سعودی علیه ملت های عربی است و اكنون مرحله فروپاشی نظام آل سعود شروع شده است.

 

" باقر درویش"مسؤول رسانه ای انجمن حقوق بشر بحرین هم بر ضرورت لغو عضویت رژیم سعودی در شورای حقوق بشر تأكید كرد.

 

وی گفت: رژیم سعودی باید به تبعیض نژاد برنامه ریزی شده در منطقه شرقیه عربستان پایان دهد و به حقوق همه ملت عربستان احترام بگذارد./980ب102/د

ارسال نظرات