۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۵۲۳۷
آیت الله نابلسی:

تروریست ها به هیچ آتش بسی پایبند نیستند

امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که تروریست ها و حامیان آن همواره در حال نقض آتش بس در سوریه هستند.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه امروز در مجتمع حضرت زهرا(س) به اهمیت انتخابات شورای شهر اشاره کرد و گفت: انتخابات شوراها ضرورتی برای این کشور غرق در فساد به شمار می آید. مسؤولان برای پایان هر مشکلی در لبنان به تقسیم غنائم میان خود می پردازند.

 

وی افزود: امیدی به تحقق پروژه هایی نظیر برق و تأسیس نیروگاه های جدید با وجود صرف هزینه های هنگفت وجود ندارد و بر اساس پیچیدگی های سیاسی کنونی و شرایط منطقه می توان گفت که امکان تغییر سیاسی وجود ندارد.

 

آیت الله نابلسی انتخابات شوراها را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: انتخابات شوراها تنها راه برای مردم است که با انتخاب افراد کارآمد بتوانند شرایط شهر و روستاها را بهبود ببخشند. شهروندان باید از این فرصت استفاده کرده و افراد صالح و توانا را برگزینند.

 

این عالم لبنانی درباره آخرین تحولات سوریه نیز تصریح کرد: برای همگان آشکار شد که حامیان تروریسم به آتش بس پایبند نیستند و از دو هفته پیش تاکنون به نقض آتش بس پرداخته که طی آن ده ها تن در حلب کشته شده اند.

 

وی ادامه داد: رسانه های تروریست نیز تصویر غیر واقعی نشان داده و به وسیله آن از خون کودکان و زنان تجارت می کنند./980/ب903/د

ارسال نظرات