۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۳۶۲
شیخ صلاح:

ملت فلسطین به زودی جشن آزادی را در مسجدالاقصی برپا می کند

رییس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 تاکید کرد که ملت فلسطین به زودی جشن آزادی را در داخل مسجد الاقصی برپا خواهد کرد.
رئیس جنبش اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ رائد صلاح در سخنانی در مراسمی در ام فحم تحت عنوان "عزم و اراده ما قوی تر از زندان های دشمن است" تصریح کرد: « دو روز دیگر وارد زندان می شوم اما این به خواست خدا است نه خواست و اراده نتانیاهو و دستگاه قضایی دشمن صهیونیستی و به خواست و اراده خداوند نیز از زندان خارج خواهم شد و من باز تاکید می کنم که آزادی ما رهایی از زندان های دشمن نیست، بلکه آزادی حقیقی ما آزادی ملت فلسطین و مسجد مبارک الاقصی است و تا تحقق آزادی و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف در زندان خواهیم ماند.»

 

مدت حبس 9 ماهه شیخ رائد صلاح از فردا یکشنبه وارد مرحله اجرا می شود. دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی وی را به اتهام تحریک فلسطینیان علیه این رژیم به 9 ماه حبس محکوم کرده است.

 

شیخ صلاح ضمن خوش آمدگویی که هیات های حاضر در فلسطین به ویژه هیات ترک، اظهار داشت که نگهبانان مسجد الاقصی در حق مقدم دفاع از این مسجد قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین در قدس، فلسطین اشغالی 1948 و نوار غزه همچنان با یکدیگر متحد بوده و به نبرد واحد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می دهد.

 

رییس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی وعده داد که جشن پیروزی ملت فلسطین به زودی در محوطه های مسجد الاقصی برگزار خواهد شد.

 

شیخ رائد صلاح در پایان خواستار وحدت ملت فلسطین شد و تاکید کرد که ممنوع الفعالیت شدن جنبش اسلامی هیچ تاثیری بر عزم و اراده این جنبش برای مقابله با اشغالگران ندارد./982/ب102/د

ارسال نظرات