۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۲۶۰۹۸

معرفی آثار جدید انتشارات الحقایق

مدیر مسؤول غرفه انتشارات آیت الله میلانی با معرفی آثار جدید انتشارات الحقایق در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: کتاب "ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا" پرفروش‌ترین اثر امسال این انتشارات بود.
انتشارات الحقائق

مجتبی پیله‌وران مدیر مسؤول غرفه انتشارات الحقایق (انتشارات آیت الله میلانی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا که در بیست و نهمین نمایشگاه بین اللملی کتاب حضور داشت، با معرفی محصولات جدید این انتشارات در این دوره از برپایی نمایشگاه اظهار داشت: کتاب جدید ما در عرصه امور قرآنی تحت عنوان "عصمت از منظر فریقین" با موضوع عصمت انبیا از دیدگاه اهل سنت و شیعه با تیراژ هزار جلد به چاپ رسیده است.

 

وی ادامه داد: این کتاب به موضوع تحریف قرآن در طول زمان‌های مختلف از دیدگاه شیعه و سنی می‌پردازد، در اصل این کتاب دیدگاه‌های اهل سنت و شیعه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

 

پیله‌وران با اشاره به کتاب "ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا" ابراز داشت: این اثر پرفروش‌ترین کتاب امسال این انتشارات بوده که سعی کرده وقایع قبل و بعد از واقعه عاشورا را بیان کند.

 

وی در پایان گفت: نمایشگاه امسال به دلیل سال اول برگزاری در مکان جدید با مشکلات زیادی از قبیل اطلاع رسانی ضعیف درباره محل غرفه‌ها، کمبود کیوسک اطلاعات در سالن‌ها، عدم تهویه مناسب، سرویس حمل ونقل کم و.... مواجه بوده که البته این شرایط پبش بینی می‌شد./816/پ203/ق

 

 

ارسال نظرات