۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۶۱۵۹

روایت فتح میزبان خانواده‌های شهیدان مدافع حرم در نمایشگاه کتاب

مسؤول روابط عمومی انتشارات روایت فتح گفت: کار جدیدی که امسال روایت فتح انجام داد دعوت از خانواده‌های شهدای مدافعین حرم بود.
انتشارات روایت فتح

سریناز ربیعی مسؤول روابط عمومی انتشارات روایت فتح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با فعالیت‌های امسال انتشارات روایت فتح اظهار داشت: کار جدیدی که امسال روایت فتح انجام داد دعوت از خانواده‌های مدافعین حرم بود، در طول این نمایشگاه خانواده‌های شهید قدیر سرلک، دهقان امیری، روح الله قربانی، مرتضی کریمی، حسن غفاری با حضور در غرفه روایت فتح حال و هوای دیگری را به نمایشگاه امسال دادند.

 

وی ادامه داد: در طول نمایشگاه امسال خانواده‌های شهدای 8سال دفاع مقدس که کتاب زندگی‌نامه شهیدشان به چاپ رسیده بود با حضور در غرفه روایت فتح در کنار نویسنده و مخاطبان به رونمایی و امضای کتاب برای بازدید کنندگان پرداختند.

 

ربیعی با اشاره به کتاب‌های جدیدی که امسال انتشارات روایت فتح ارائه داده است گفت: امسال این انتشارات با تهیه پکیج نیمه پنهان که شامل 9 کتاب به روایت از همسران شهید می‌باشد حرکت جدیدی را در ارائه کتاب به مخاطب انجام داد.

 

مسؤول روابط عمومی انتشارات روایت فتح با بیان اینکه امسال کتاب‌هایی به سه زبان انگلیسی، آلمانی و اسپانیولی به چاپ رسیده است خاطرنشان کرد: کتاب زندگی‌نامه‌های شهید چمران به زبان انگلیسی، کتاب شهید ستاری به زبان آلمانی و کتاب شهید بابایی به زبان اسپانیولی به چاپ رسیده است، همچنین روایت فتح در نظر دارد برای سال آینده کتاب‌هایی به زبان ژاپنی، روسی و ایتالیایی انتشار دهد.

 

وی ادامه داد: کتاب اینک شوکران6 با موضوع زندگی شهید حسین شایسته‌فر به نویسندگی عالیه سادات حسینی و آسمان6 با موضوع زندگی شهید سهیلیان به نویسندگی راضیه تجار در کنار پکیج نیمه پنهان جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های روایت فتح در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب بوده است./816/پ202/ق

ارسال نظرات