۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۲۶۸۴۲
صفری عنوان کرد:

چاپ جدیدی از قرآن کریم با شیوه‌ خاص ارائه‌ احادیث

مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات بنیاد نهج البلاغه گفت: این کتاب چاپ جدیدی از قرآن کریم به همراه بیان گزیده‌ای از روایات تفسیری ائمه اطهار علیهم السلام در باب موضوعات مختلف قرآن به نویسندگی غلام حسن اصلاحی در تیراژ 1000 جلد انتشار یافته است.
انتشارات بنیاد نهج البلاغه

سید محمد صفری مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات بنیاد نهج البلاغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در راستای ارائه‌ محصولات جدید این انتشارات اظهار داشت: این انتشارات امسال سه محصول جدید و خاص را عرضه کرده است.

 

وی ادامه داد: کتاب مدیریت استراتژی با نویسندگی حسین سالاری با موضوع تدوین استراتژی حکومت علوی از منظر نهج البلاغه در تیراژ 1000جلد را به چاپ رسانده است.

 

صفری با اشاره به چاپ جدیدی از قرآن کریم که با شیوه‌ خاص ارائه‌ احادیث منتشر شده است خاطر‌نشان کرد: این کتاب چاپ جدیدی از قرآن کریم به همراه بیان گزیده‌ای از روایات تفسیری ائمه اطهار علیهم السلام در باب موضوعات مختلف قرآن به نویسندگی غلام حسن اصلاحی در تیراژ 1000 جلد منتشر شده است، همچنین این کتاب پر فروش‌ترین محصول امسال بنیاد نهج البلاغه بوده است.

 

وی افزود: آخرین کتاب جدید این انتشارات کتاب "اسطوره‌ آن تر از این" با نویسندگی سید محمدرضا دین پرور با موضوع شعر حماسی امام حسین علیه السلام درتیراژ 5000 جلد به چاپ رسیده است.

 

وی در پایان گفت: وضعیت نمایشگاه امسال از نظر سیستم تهویه، سرویس بهداشتی، غذا خوری و خطوط برق و تلفن با مشکلات زیادی مواجه بوده است./816/پ203/ق

ارسال نظرات