۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۲۶۸۴۳
انصاری عنوان کرد:

حضور مردم در نمایشگاه کتاب امسال عالی بود

مدیر مسؤول غرفه‌ مرکز نشر آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: حضور مردم در نمایشگاه امسال عالی است اما اطلاع رسانی و هماهنگی غرفه‌ها ضعیف بوده است البته دائمی شدن نمایشگاه کتاب آنرا بهتر از مصلی خواهد کرد.
مرکز نشر آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی

وحید انصاری مدیر مسؤول غرفه‌ مرکز نشر آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره با آثار جدید این انتشارات اظهار داشت: کتاب نکات اخلاقی در چاپ اول با تیراژ 2000 جلد منتشر شد، این کتاب با موضوع سلسله مباحث اخلاقی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به گردآوری طهماسبی است.

 

وی ادامه داد: کتاب "مجموعه‌ ارزشمند" با موضوع مجموعه دوازده کتاب فشرده در موضوعات مختلف به نویسندگی این مرجع تقلید در یک جلد با تیراژ 2000 به چاپ رسیده است.

 

انصاری با معرفی کتاب "قواعد مهم فقهی" ابراز داشت: این کتاب ترجمه‌ کتاب قواعد الفقهیه با تیراژ 1000 جلد و به مترجمی محمد جواد مرزی همدانی انتشار پیدا کرده است.

 

وی افزود: کتاب"صد و ده داستان زندگی حضرت علی علیه السلام" به نویسندگی ابوالقاسم علیان‌نژاد دامغانی در تیراژ 2000 جلد با موضوع زندگی امام علی علیه السلام منتشر شده است، همچنین کتاب تفسیر سوره‌ احزاب با موضوع مباحث تفضیلی آیت الله مکارم شیرازی و گردآوری عبدالقاسم علیان‌نژاد در 2000تیراژ به چاپ رسیده است.

 

انصاری با اشاره به کتاب"احکام مادران" خاطرنشان کرد: این کتاب مطابق با فتاوای آیت الله مکارم شیرازی با تیراژ 2000 جلد به چاپ رسیده است، همچنین کتاب حسن خلق با نویسندگی ابوالقاسم علیان‌نژاد دامغانی نیز در تیراژ 2000 تا به چاپ رسیده است.

 

وی ادامه داد: کتاب "مشکلات مهم تلقیح مصنوعی" به نویسندگی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با موضوع احکام و روایات تلقیح مصنوعی در تیراژ 2000 جلد منتشر گردیده است،‌ همچنین کتاب"مفاتیح نوین" به نویسندگی آیت‌الله مکارم شیرازی و قرآن و ترجمه این مرجع تقلید به چاپ رسیده است در همین راستا کتاب تفسیر نمونه و رساله توضیح المسائل  حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز منتشر شده است.

 

مدیر مسؤول غرفه‌ مرکز نشر آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان گفت: حضور مردم در نمایشگاه امسال عالی بود اما اطلاع رسانی و هماهنگی غرفه‌ها ضعیف بوده است، در این راستا ارائه‌ خدمات ضعیف بوده ولی دائمی شدن نمایشگاه کتاب آن را بهتر از مصلی خواهد کرد./816/پ202/ق

ارسال نظرات