۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۲۸۱۵۱
سیاستمدار فرانسوی:

اتحادیه اروپا در آستانه فروپاشی است

سیاستمدار فرانسوی هشدار داد که اتحادیه اروپا با وجود میلیاردها یورو هزینه ای که برای حفظ آن هزینه می شود در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.
مارین لوپن

به گزارش خبرگزاری رسا، مارین لوپن، سیاستمدار برجسته فرانسوی در مصاحبه ای هشدار داد که اتحادیه اروپا با وجود میلیاردها یورو هزینه ای که برای حفظ آن هزینه می شود در آستانه فروپاشی قرار گرفته و دو پایه اصلی آن در حال نابودی هستند.

 

این سیاستمدار کهنه کار فرانسوی در ادامه خاطرنشان کرد: من معتقدم که اتحادیه اروپا به یک دلیل ساده در فرایند فروپاشی قرار دارد. دو پایه اصلی که این اتحادیه بر روی آنها بنا شده، ویزای شنگن و پول واحد یورو، در حال نابودی هستند.

 

مارین لوپن در این مصاحبه تاکید کرد: به همین دلیل سران اتحادیه اروپا در نوعی مارپیچ نزولی و دیوانه وار قرار گرفته اند و قادر نیستند که این بنا را حفظ کنند.

 

وی افزود: تهدیدات و باج گیری هایی که اکنون به طور سیستماتیک در اتحادیه اروپا اجرا می شود همگی نشانگر یک ضعف اساسی هستند.

 

سیاستمدار فرانسوی در ادامه مصاحبه خود خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا از مهاجران سوری به عنوان ابزاری برای پایین آوردن هزینه بازار کار در این اتحادیه 28 کشوری استفاده می کند.  

 

مارین لوپن گفت: به همین دلیل است که اتحادیه اروپا از ده ها میلیون مهاجری که در سالهای آینده به این اتحادیه می آیند استقبال می کند، چرا که می خواهد به این وسیله میزان حداقل حقوق کارگران را کاهش دهد. به همین دلیل، در واقع به طبقه کارگر خیانت شده است./990/ب903/د

ارسال نظرات