۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۹۳۱
نماینده آیت الله سیستانی:

پزشکان از نگاه کاسبانه به بیماران خودداری کنند

نماینده آیت الله سیستانی در خلال خطبه‎های نماز جمعه خواستار توجه بیشتر پزشکان به بیماران شد و تصریح کرد: پزشکان بدون توجه به وضعیت مالی بیمار به انجام رسالت خودشان بپردازند.
شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع) در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: رزمندگان باید ماموریت خودشان را آزادی برادرانشان از چنگال تروریسم قرار دهند و از حس انتقام جویی دور باشند. آنان همچنین رعایت حال شهروندان به ویژه کودکان و کهنسالان را داشته باشند.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: ظلم و ستم داعش در عراق بی سابقه است و مجاهدان عراقی باید طومار تروریسم را از این کشور برچینند.

 

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع) در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه، پزشکان را به توجه به بیماران فراخواند گفت: پزشکان باید بدون این که بین انسان فقیر و پول دار فرق بگذارند، به همه بیماران با مهربانی رفتار و آنان را درمان کنند و رسالت خودشان یعنی درمان بیماران را به خوبی انجام دهند.

 

وی خواستار توجه پزشکان به خانواده‎های بی بضاعت، شهید و مجروح شد و اظهار داشت: پزشکان نباید به بیماران به چشم یک کالای تجاری نگاه کنند بلکه هدف اصلی کار یک پزشک درمان بیمار است./994/ب903/د

ارسال نظرات