۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۳۶۷۲۲
اسقف اعظم کلدانی‎های عراق:

عدم اتحاد سیاسمتداران عامل گسترش تروریسم در عراق است

اسقف اعظم کلدانی‎های عراق با اشاره به حمله تروریستی به منطقه الکراده گفت: عدم اتحاد سیاسمتداران عامل افزایش انفجارهای تروریستی عراق است.
مارلویس رافائل، اسقف کدانی‎های عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الغد پرس، لویس رافائل ساکو اسقف اعظم کلدانیهای عراق، امروز طی سخنانی در مراسم انجام عبادت دسته جمعی با اشاره به حمله‎ تروریستی داعش به مناطق مختلف این کشور گفت: اگر دولتمردان و سیاستمداران با یکدیگر متحد بودند داعش توانایی انجام اقدامات تروریستی در عراق را نداشت.

 

وی افزود: جریان‎های تروریستی باوجود ادعای دینداری هیچ ارتباطی با دین ندارند زیرا مسیحیان، مسلمانان و ایزدیان را کافر  و مرتد می‎دانند و آنان را قلع و قمع می‎کنند.

 

رافائل ساکو تصریح کرد: اقدامات ضد بشری و دینی جریان‎های تروریستی بسیار آشکار است و جهانیان بدانند که هرکس انسان بی‎گناهی را بکشد به جای بهشت به جهنم می‎رود.

 

وی خواستار گسترش عدالت، اعتدال، احترام، برادری و بخشش در سراسر جهان شد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر بسیاری از انسان‎های بی‎گناه در سراسر جهان مانند عراق کشته و میلیون‎ها تن آواره شدند.

 

اسقف اعظم کلدانیهای عراق اظهار داشت: دولتمردان و مسؤولان عراقی باید به وظیفه خود در تامین امنیت مردم این کشور عمل کنند و فرصت انجام اقدامات تروریستی برای دشمنان را بگیرند./994/ب902/د

ارسال نظرات