۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۳۷۷۹۳

کمپین اهدای خون مسلمانان در لندن ۱۰ ساله شد

اعضای کمپین اهدای خون موسوم به «امام حسین (ع)» در شهر لندن تولد 10 سالگی این کمپین را جشن گرفتند.
اهدای خون در انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری Asian image، مسلمانان انگلیسی عضو کمپین اهدای خون «امام حسین (ع)» در شهر لندن، پایتخت انگلیس به مناسبت 10 سالگی این کمپین مراسم جشنی برگزار کردند.

 

این کمپین از سوی گروهی موسوم به "انجمن وحدت اسلامی" ساماندهی شده است.

 

بسیاری از مسلمانان انگلیسی با حضور در این مراسم جشن که در مرکز اسلامی انگلیس واقع در منطقه  Maida Vale برگزار شد اقدام به اهدای خون کردند.

 

مایک استردر، مدیر بخش اهدای خون سازمان ملی بهداشت انگلیس با حضور در این مراسم جشن خاطرنشان کرد: انجمن وحدت اسلامی کار بزرگی انجام داده و در آگاه ساختن مردم نسبت به اهدای خون به ما کمک کرده است.  

 

وی افزود: ما با کمک یکدیگر صدها اهداکننده خون را جذب کرده و امیدواریم که این همکاری گسترش یابد.

 

احسان رنگی ها، مدیر انجمن وحدت اسلامی نیز در همین ارتباط گفت: کمپین اهدای خون امام حسین (ع) در طول 10 سال گذشته فعالیت های فوق العاده ای انجام داده و جان انسان های بسیاری را نجات داده است.

 

مدیر انجمن وحدت اسلامی تاکید کرد: این کمپین با الهام از تاکیدات دین اسلام بر محترم شمردن جان انسان ها و حفاظت از آن بنا شده است.

 

گفتنی است، کمپین اهدای خون امام حسین (ع) در ابتدا به صورت یک کمپین کوچک در شهر منچستر راه اندازی شد اما هم اینک در سراسر انگلیس به فعالیت پرداخته و داوطلبان مسلمان که اکثر آنان را دانشجویان و متخصصان جوان تشکیل می دهند با حضور در محل هایی که این کمپین معرفی می کند خون خود را اهدا می کنند./990/ب902/د

ارسال نظرات