۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۷۹۴۳

استقرار سامانه جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی در ابوظبی

مقامات اماراتی اعلام کردند که سامانه جاسوسی گسترده ای که از یک شرکت صهیونیستی خریداری کرده اند در ابوظبی راه اندازی شده است.
دوربین مداربسته

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری middle east eye، مقامات امارات متحده عربی اعلام کردند که یک سامانه جاسوسی گسترده در ابوظبی مستقر کرده اند.

 

 امارات متحده عربی این سامانه جاسوسی گسترده را از شرکتی که متعلق به یکی از اعضای سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است خریداری کرده اند.

 

مرکز مونیتورینگ و کنترل ابوظبی اعلام کرده است که این سامانه جدید که "چشم فالکون" نام دارد هزاران دوربین مستقر شده در سراسر شهر و همچنین هزاران دوربین دیگر نصب شده در تاسیسات و بناهای سراسر امارات متحده عربی را با یکدیگر مرتبط می سازد.

 

این در حالی است که مقامات اماراتی هیچ اشاره ای به شرکتی که این سامانه از آن خریداری شده نکردند.

 

این شرکت که Asia Global Technology (AGT) نام دارد به ماتی کوچاوی، یکی از ماموران سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تعلق داشته و در سوئیس مستقر است.

 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که کوچاوی با ارتش رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

 

پایگاه خبری middle east eye در گزارشی که در همین ارتباط منتشر کرده تاکید کرده است که امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به طور رسمی روابط دیپلماتیک ندارند اما روابط آنها به صورت مخفیانه در سالیان اخیر گسترش یافته است.

 

به گفته middle east eye، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در ماه ژانویه میلادی اعلام کرده بود که وزیرخارجه این رژیم به راه اندازی یک دفتر نمایندگی در ابوظبی علاقه مند است./990/ب903/د

ارسال نظرات