۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۳۸۰۱۰

نخستین شماره هفته نامه صریر آذربایجان به چاپ رسید

نخستین شماره هفته نامه صریر آذربایجان به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی مرتضی شفیعی منتشر شد.
نخستین شماره هفته نامه صریر آذربایجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، نخستین شماره هفته نامه صریر آذربایجان به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی مرتضی شفیعی زیر نظر شورای تحریریه منتشر شد و در پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قابل دسترسی است.


این نشریه در ۸ صفحه به موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت استان آذربایجان شرقی پرداخته است؛ از نکات قابل توجه این نشریه مطالب آن با محوریت موضوعات روز منطقه آذربایجان و استان است.


گزارشی از جریان های اخیر شورای شهر تبریز، یادداشتی در خصوص واگذاری کارخانه ماشین سازی به بخش خصوصی، تشریح دلایل ابطال انتخابات اهر و هریس و همچنین اخباری پیرامون تبریز ۲۰۱۸ از مهمترین مطالب این هفته نامه است. 


همایش ملی اخلاق حرفه‌ای از دیدگاه علامه طباطبایی، مصاحبه با علمای منطقه، افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز و همچنین گزارشی از عملکرد مؤسسه خیریه «خیرین بی‌ادعا» از دیگر مطالب نخستین شماره هفته نامه صریر آذربایجان است.


عموم علاقه‌مندان جهت ارتباط با تحریریه، ارائه مطالب و سوژه های خبری، سفارش آگهی و هرگونه انتقاد و پیشنهاد می توانند با شماره تلفن‌های 09149180263 09144197858 تماس داشته باشند./935/ن602/ق

 

ارسال نظرات