۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۱۰۰

پیام آیت الله قبلان به رؤسای کشورهای اسلامی برای نجات ملت بحرین

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی به رؤسای برخی کشورهای اسلامی، بر لزوم دخالت فوری برای نجات ملت بحرین از بحران کنونی تأکید کرد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در نامه ای که به رهبر معظم انقلاب اسلامی و برخی رؤسای کشورهای اسلامی ارسال کرد، دخالت فوری برای نجات ملت بحرین از ظلم و ستم آل خلیفه را خواستار شد.

 

این نامه همچنین به دکتر روحانی رییس جمهور ایران، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر، خلیفه بن زاید ال نهیان رییس امارات، صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت، سلطان قابوس بن سعید پادشاه عمان، تمیم بن حمد آل ثانی پادشاه قطر و احمد الطیب شیخ الازهر مصر ارسال شده است.

 

در این نامه آمده است: ملت بحرین هیچگاه از شیوه مسالمت آمیز برای رسیدن به حقوق مشروع خود در اصلاحات سیاسی خارج نشده است. همگان باید برای خروج بحرین از بحران کنونی که ممکن است عواقب وخیم تری به دنبال داشته باشد، تلاش کرده و این کشور را برای رسیدن به راه حل سیاسی مبتنی بر اعتماد و گفت وگو به عنوان مقدمه اصلاحاتی که امنیت و ثبات را به بحرین بازمی گرداند، یاری سازند./980/ب903/د

ارسال نظرات