۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۳۹۴۹۳

انتقاد روحانی سنی لبنان از معتدل خواندن عاملان ذبح کودک فلسطینی از سوی آمریکا

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان از معتدل خواندن عاملان ذبح کودک فلسطینی از سوی آمریکا انتقادکرد و این گروه را همانند داعش و جبهه النصره دانست.
شخ صهیب الحبلی از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، شیخ صهیب حبلی از روحانیان اهل تسنن و عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد ابراهیم شهر صیدا از ظلم و ستم آل خلیفه علیه ملت مظلوم بحرین انتقاد کرد و گفت: جهان اسلام باید آنچه مسلمانان شیعه در بحرین از سوی نظام آل خلیفه متحمل می شوند را محکوم کند.

 

وی افزود: آل خلیفه بر ظلم و ستم به شهروندان به دلیل وابستگی به تشیع اصرار ورزیده و کار به جایی رسیده که با نمازگزاران نیز مبارزه می کند.

 

شیخ حبلی با محکومیت ذبح نوجوان 12 ساله از سوی تروریست ها در حلب سوریه خاطر نشان ساخت: تصاویر منتشر شده از جنایت تروریست های جنبش نورالدین زنگی در حلب نشان داد کسانی که آمریکا و همپیمانان غربی از آنها به عنوان انقلابیان معتدل یاد می کنند، تروریست هایی هستند که تنها به فکر قتل و ذبح بوده و هیچ تفاوتی با داعش و جبهه النصره ندارند.

 

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: در حالی که تروریست ها در سوریه به ذبح عبدالله عیسی مشغول بودند، صهیونیست ها نیز محیی الطباخی از کودکان فلسطینی را به قتل رساند تا ثابت شود که جنایتکاران در سوریه و فلسطین یکسان هستند و آنچه تروریست ها در سوریه انجام می دهند به سود دشمن صهیونیستی است./980/ب903/د

ارسال نظرات