۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۳۹۷۷۶
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مبارزه تا ریشه کن شدن تکفیر ادامه می‎یابد

مسؤول امور سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستار پذیرش مطالبات این مجمع از جانب دولت پاکستان شد و ابراز داشت: مبارزه تا نابودی کامل تکفیری ها ادامه خواهد یافت.
مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی حسین نقوی مسؤول امور سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز گذشته در بیانیه ای از دولت نواز شریف خواست که مطالبات قانونی و ملی حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان را بپذیرد.

 

وی افزود: ملت بیدار پاکستان دیگر نمی تواند این ظلم ها را تحمل کند، دولتمردان و دستگاہ ھای امنیتی کشور علیه تروریسم و تروریسم پروری اقدام جدی کنند و ریشه های تکفیر را بخشکانند.

 

حجت الاسلام نقوی به تحصن 68 روزه حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری اشارہ داشت و گفت: این روحانی بزرگ شیعه علیه تکفیریت و عملیات تروریستی در کشور قیام کردہ و به نفع دولت نواز شریف است که مطالبات قانونی و ملی ایشان را بپذیرد.

 

وی با اشارہ به این که اگر دولت پاکستان خود را نمایندہ مردم پاکستان می داند به مطالبات رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان تن دھد، تصریح کرد: امنیت کشور کمترین خواسته عموم مردم است و تحصن 68 روزہ حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری نیز ھمین ھدف را دنبال می کند.

 

مسؤول امور سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: عوامل انفجارھا و کشتارھا ھنوز ھم آزادانه در شھر می چرخند و دولت به خاطر منافع شخصی و حزبی خود از دستگیری آنان اجتناب می کند.

 

وی در پایان گفقت: محاکمه عوامل عملیات تروریستی کافی نیست بلکه حامیان اصلی آنان و عوامل پشت پردہ نیز باید محاکمه شوند تا ریشه ترور و تروریسم در کشور خشکانده شود./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی

ارسال نظرات