۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۴۱۲۲۰
دبیر ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان:

عاشورا افشاگر ماهیت نفاق در پیکر جوامع اسلامی است

دبیر ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان در اجلاس اعضای این مجمع از سخت گیری دولت پاکستان در برگزاری مراسم عزای ائمه معصومین(ع) به شدت انتقاد کرد.
حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری دبیر ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان، در اجلاس اعضای این مجمع که در استان گوجرانواله با حضور اعضای استانی برگزار شد از سختگیری دولت پاکستان در برگزاری مراسم عزاداری اباعبداللہ الحسین(ع) در ایام محرم به شدت انتقاد کرد.

 

وی با بیان این که مجالس عزا یادآور رشادت ھای شھدای کربلا در جبھه حق و باطل است، گفت: عزاداری محرم سبب آگاھی و شناسایی نسل امروز از چھرہ واقعی یزید ابن معاویه می شود.

 

حجت الاسلام سبزواری با اشارہ به بی نظیر بودن حادثه کربلا افزود: عاشورا افشاگر ماھیت نفاق در پیکر جوامع اسلامی است و به مسلمان آگاھی می دھد که همانگونه که در مقابل دشمن بیرونی ھوشیار باشند در مقابل دشمن درونی نیز با ھوشیاری عمل کنند.

 

دبیر ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان از نفوذ عوامل وھابیت در دستگاہ امنیتی این کشور و توطئه چینی دولت سعودی در تعطیلی عزاداری ابا عبداللہ الحسین خبر داد و تاکید کرد: عزادای اباعبداللہ الحسین(ع) شاهرگ شیعیان پاکستان و جھان است و تحت ھر شرایطی انجام گرفته و در آیندہ نیز تدام خواھد یافت.

 

وی افزود: مادران ما جوانان زیادی در این راہ تقدیم کردیم و به این مساله افتخار دارند، تکفیری ها با نسل کشی شیعه نمی توانند از انجام این مراسم جلوگیری کنند./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی

 

ارسال نظرات