۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۴۳۵۳۹
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله تجربه‎های بی‎نظیری در سوریه کسب کرد

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت از اسرار و شگفتی‎هایی برای دشمن برخوردار است، تأکید کرد که حضور در سوریه تجربه‎های بی‎نظیری به همراه داشت.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که حضور حزب الله در سوریه مانعی برای آمادگی کامل این حزب در لبنان نیست.

 

وی گفت: جنگ در سوریه تجربه های گرانبهایی در اختیار ما قرار داد. حضور حزب الله در سوریه با هدف تحکیم موقعیت دفاعی و حمایت از لبنان صورت گرفت. مقاومت از پروژه و خانواده و کشور خود دفاع می کند و این امر نیز محقق شد چرا که در دورانی در برابر امارت داعش در شمال لبنان و بقاع قرار داشتیم اما این امارت در نطفه خفه شد و توانستیم بر بمب های آنان فائق آییم.

 

شیخ نعیم قاسم افزود: باید به این باور رسیم که صهیونیست ها ممکن است در هر لحظه ای که احساس کنند جنگ برایشان سود دارد به  این اقدام روی آورند و اگر آماده این مساله نباشیم مشکلات پیچیده ای برای ما به وجود می آید.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد که بر اساس تجربه جنگ 33 روزه مشخص شد که این حزب دارای اسرار و شگفتی هایی است که حیرت دشمن را به دنبال دارد، حزب الله پس از جنگ سال 2006 به آموزش نظامی و پیشرفت توان و امکانات خود پرداخت.

 

وی اظهار داشت: تحولات منطقه نشان دهنده ناکامی رژیم صهیونیستی و سرنگونی پروژه مدیترانه جدید است. بحران سوریه بر اساس سرنگونی نظام بشار اسد در ظرف 3 ماه آغاز شد اما شرایط به گونه ای است که سوریه به نقش و جایگاه خود بازخواهد گشت./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات