۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۸۵۷
تجمع علمای جبل عامل:

مقاومت تنها راه ریشه کن شدن غده سرطانی صهیونیستی است

علمای جبل عامل با انتقاد از ذلت و خواری دولت های عربی در برابر رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها راه نابودی رژیم توصیف کرد.
تجمع علمای جبل عامل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، تجمع علمای جبل عامل لبنان با صدر پیامی، دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی با جهاد و خون خود توانستند پیروزی را برای لبنان رقم بزنند. شکست سنگینی که دشمن صهیونیستی در جنگ تموز متحمل شد به فضل ثبات و استقامت ملت قهرمانی رخ داد که گزینه مقاومت را به عنوان تنها راه نجات امت و ریشه کن شدن غده سرطانی صهیونیستی از منطقه انتخاب کردند.

 

این تجمع افزود: پیروزی های مستمر در لبنان و فلسطین نشان داد که مقاومت واقعی از راه اراده و تصمیم و هوشیاری در برابر اشغالگران محقق می شود و قهرمانان با استفاده از این مساله به حماسه آفرینی پرداختند تا در تاریخ ثبت شود.

 

علمای جبل عامل از ذلت و خواری جهان عرب ابراز تأسف کرده و اظهار داشتند: جهان عرب پیش و بعد از جنگ 33 روزه به دلیل همدستی با رژیم صهیونیستی و تلاش برای ضربه زدن به مقاومت و نمادهای آن در ذلت و خواری قرار دارد. نور جهاد و مجاهدان در عالیترین سطح قرار دارد تا راه را روشن کرده و تاریکی عادی سازی و بهبود روابط با دشمن را نشان دهد.

 

آنان با اشاره به اینکه مجادهان توانستند دشمن را شکست داده و تانک های آنان را به آتش بکشند، ادامه دادند: سالروز جنگ 33 روزه یادآور این مساله است که مقاومت بهترین گزینه برای تبیین واقعیت ها و برداشتن گام های محکم برای پیروزی به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات