۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۴۴۴۲۸۸

دبیرکل جنبش امت لبنان سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه را تبریک گفت

یکی از علمای اهل تسنن لبنان فرارسیدن پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه را تبریک گفت و معادله ارتش، ملت و مقاومت را عامل این پیروزی خواند.
شیخ ناصر جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ عبدالناصر جبری از علمای اهل تسنن و دبیرکل جنبش امت لبنان در پیامی فرارسیدن دهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی بر دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه در سال 2006 را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت.

وی گفت: 14 آگوست سال 2006 یک پیروزی با اراده مقاومت بدست آمد و دشمن صهیونیستی که به دستور آمریکا آین جنگ را آغاز کرده بود شکست سنگینی را متحمل شد.

این روحانی اهل تسنن با اشاره به اینکه این پیروزی به وسیله معادله ارتش، ملت و مقاومت تحقق یافت، تأکید کرد که این معادله عامل پیروزی های مختلف و دژی در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی است.

شیخ جبری از سخنان سید حسن نصرالله در سالروز پیروزی تقدیر کرد و ادامه داد: دبیرکل حزب الله در این سخنرانی از گروه های مسلح خواست جنگ را متوقف کنند چرا که رخدادهای کنونی در منطقه به سود پروژه های صهیونیستی ـ آمریکایی است.

وی در بخش پایانی این پیام بر لزوم پایان جنگ در لیبی، یمن، عراق و سوریه تأکید کرد و اظهار داشت که مسلمانان باید به سوی فلسطین اشغالی روانه شده و به جنگ با صهیونیست هایی بپردازند که در پرتو سکوت کشورهای عربی و اسلامی به تجاوز علیه مقدسات مشغول هستند./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات