۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۴۴۸۵۷
روحانی اهل تسنن لبنان:

به مقاومت اسلامی افتخار می کنیم

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، نیروهای مقاومت را به دلیل تقدیم جان و دارایی خود برای حفظ امینت و ثبات این کشور شایسته تقدیر دانست.
شيخ احمد قطان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، مراسم دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006 از سوی جمعیت قولنا و العمل لبنان در منطقه شاتوره این کشور برگزار شد.

شیخ احمد القطان از روحانیان اهل تسنن و رییس این جمعیت گفت: پیروزی در جنگ تموز را نمی توان متعلق به یک مذهب یا حزب و طایفه قلمداد کرد بلکه از آن همه ملت لبنان است.

وی افزود: همه لبنانی ها در معرض خطر تکفیر جنایتکار قرار دارند و ما باید در سالروز پیروزی مقاومت اسلامی از سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر زمین گذاشتن سلاح تروریست ها و بازگشت به دامان مردم تقدیر کنیم.

این روحانی اهل تسنن با استقبال از گفت وگو میان همه گروه های سیاسی لبنان برای پایان بحران ها، گفت وگو میان حزب الله و جریان المستقبل را مهم توصیف کرد.

شیخ قطان تصریح کرد: مقاومتی که جان و دارایی خود را در راه امنیت و ثبات لبنان تقدیم می کند، شایسته درود و تقدیر است و ما به نیروهای مقاومت افتخار می کنیم.

وی در پایان از نیروهای امنیتی به ویژه نظامیان ارتش به دلیل تلاش برای تحقق امنیت و ثبات لبنان تقدیر و تشکر کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات