۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۴۶۰۸۴

پیام کمیته بررسی پرونده امام موسی صدر در سالروز ربوده شدن وی

کمیته بررسی پرونده امام موسی صدر در سالروز ربوده شدن وی تأکید کرد که تا لحظه اعلام مژده آزادی این عالم به تلاش خود ادامه می دهد.
امام موسی صدر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، کمیته رسمی پیگیری پرونده ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش در سالروز این رخداد پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: سال ها می گذرد و جنایت دوران همچنان ادامه دارد و دروازه های زندان هنوز انتظار گشوده شدن به روی امام گفت وگو و همبستگی را می کشد. قذافی و توطئه کنندگانی که شیوه های گمراهی را در پیش گرفته بودنه و خبرهای امام موسی صدر را مخفی نگه می داشتند، سرنگون شدند اما همکاری جدی پس از قذافی برای مشخص شدن سرنوشت امام موسی صدر و شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین انجام نمی گیرد.

این کمیته افزود: 38 سال از بازداشت آزادی می گذرد و این جنایت عجیب تاریخ همچنان ادامه دارد که تلاش همه لبنانی ها و آزادگان جهان برای خدمت به این مساله و تمسک به قداست و ارزش ها و وفاداری امامی که در سفری رسمی برای دور شدن خطر از لبنان و منطقه به لیبی رفت، را می طلبد.

کمیته پیگیری سرنوشت امام موسی صدر تأکید کرد: پافشاری ما کم نمی شود، امید ما با دستبند ظلم از بین نمی رود و پیگیری تا اعلام مژده آزادی در هر زمان و مکانی ادامه خواهد یافت./980/ب902/د

ارسال نظرات