۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۱۲۲

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان انتخاب شد

دبیر جدید مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ایالت پنجاب، دستگاه های امنیتی این کشور را ابزار تکفیری‎ها علیه عزای حسینی توصیف کرد.
حجت الاسلام مبارک علی موسوی 

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای انتخاب دبیر ایالت پنجاب با حضور اعضای ارشد این مجلس در منطقه شادمان لاهور برگزار شد و حجت الاسلام مبارک عی موسوی توانست اکثر آرا را بدست آورد.

حجت الاسلام موسوی پس از انتخاب به عنوان دبیر ایالت پنجاب گفت: وزیر کشور پاکستان برای پایان تحصن 87 روزہ حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان تمام خواسته ھای ایشان را پذیرفت اما تاکنون هیچ کدام از این خواسته ها عملی نشده است.

وی از برگزاری تظاھرات بزرگی در 12 شھریور در شھر لاھور پاکستان خبرداد و ابراز داشت: تا زمانی که دولت به تمام مطالبات ما عمل نکند تحصن و تظاھرات در گوشه و کنار کشور ادامه خواھد یافت.

حجت الاسلام موسوی از بازداشت رؤسای هیأت های مذهبی از سوی نیروهای امنیتی پاکستان به شدت انتقاد کرد و افزود: عزاداری سید و سالار شھیدان حضرت ابا عبداللہ الحسین(ع) شاه رگ حیاتی شیعیان پاکستان است و در این خصوص ھیچ محدودیتی را نمی پذیریم.

وی افزود: وھابی ھای تکفیری و مزودران سعودی برای محدود کردن مراسم محرم تمام شیوہ ھای خود را بکار گرفتند تا عزداری را محدود کنند، و الان دستگاہ ھای امنیتی ھم به ابزار تکفیری ھا برای محدود کردن عزای حسینی در کشور مبدل شده اند./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی

ارسال نظرات