۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۴۶۸۷۸
شیخ نعیم قاسم:

حاکمان عرب با جنگ علیه مقاومت در حال خدمت به استبکار جهانی هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که حاکمان عرب به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی در حال ظلم علیه ملت و جنگ با مقاومت اسلامی هستند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار جمعی از اعضای اتحادیه عرب بر لزوم حمایت همگانی از فلسطین تأکید کرد و گفت: گروه ها و شخصیت های عرب باید صدای خود را برای یاری مقاومت اسلامی و آزادی فلسطین آزاد کرده و این مساله را فریاد بزنند.

وی افزود: حاکمان عرب روند نزاع را تغییر داده اند به گونه ای که به جای نبرد با رژیم صهیونیستی و پروژه های آن در حال قلع و قمع ملت و جنگ با مقاومت بر اساس خدمت به پروژه استکبار جهانی آمریکا هستند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ما به محور مقاومت و ملت های مقاومت ایمان داریم و در پایگاه های سرنوشت سازی موفق به شکست تروریست های صهیونیستی و تکفیری شدیم. همچنان می توانیم پیشروی کرده و به پیروزی دست یابیم چرا که صاحبان حق و سرزمین بوده و به حاکمیت و استقلال ایمان داریم.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت که مقاومت اسلامی بر اساس خون فداکاری، عزت پیروزی، آزادی سرزمین و شکست پروژه مدیترانه جدید از یک اندیشه نظری به یک واقعیت غیرقابل اغماض تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه آینده از آن مقاومت است، ادامه داد که همه امکانات سیاسی، نظامی، فرهنگی و رسانه ای باید برای تحقق دستاوردهای بیشتر برای امت اسلامی و نسل های آینده یکپارچه شوند./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات