۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۴۶۹۰۰
یکی از روحانیان لبنان:

امام موسی صدر رژیم صهیونیستی را شر مطلق می دانست

رییس جمعیت علمای صور لبنان در سالروز ربوده شدن امام موسی صدر گفت: امام موسی صدر به ما آموخت که اسرائیل شر مطلق بوده و تعامل با آن حرام است.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در پیامی به مناسبت سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، تمسک به مقاومت، ارتش قوی و ملت قهرمان را عامل آزادگی و پیروزی توصیف کرد.

وی افزود: مقاومتی که از سوی امام موسی صدر در لبنان پایه گذاری شد، پیروزی و کرامت و آزادی را به همراه آورد. پیروزی در جنگ 33 روزه سال 2006 و آزادی لبنان از اشغال صهیونیست ها در سال 2000 دو رویداد تاریخی در لبنان معاصر به شمار می آید.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: سالروز ربوده شدن امام موسی صدر باید عاملی برای تجدید قوا و ایمان به لبنان پرقدرت باشد. مقاومت تنها راه ما برای تحکیم پیروزی و محافظت از دستاوردهای ملی و همچنین ایستادگی در برابر اشغالگری و تروریسم محسوب می شود.

شیخ علی یاسین بر لزوم یکپارچگی مسیحیان و مسلمانان لبنان تأکید کرد و ادامه داد که امام موسی صدر به ما آموخت که اسرائیل شر مطلق بوده و تعامل با آن حرام است.

رییس جمعیت علمای صور اظهار داشت: در برهه کنونی به امام موسی صدر نیاز داریم تا از لبنان محافظت کند. این کشور همچنین به تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت که از سال 1975 در برابر توطئه های صهیونیستی ـ آمریکایی ایستاده است، به شدت نیاز دارد./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات