۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۴۷۰۸۸
روحانی اهل تسنن لبنان:

یاد و خاطره امام موسی صدر از ذهن‎ها نمی‎رود

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با اشاره به اینکه یاد و خاطره امام موسی صدر در ذهن ها باقی خواهد ماند بر لزوم مشخص شدن سرنوشت این عالم ربوده شده تأکید کرد.
شیخ  احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پیامی به مناسبت سی و هشتمین سالروز ربودن شدن امام موسی صدر تصریح کرد: اندیشه امام موسی صدر همواره به عنوان چراغی برای هدایت آزادگان جهان باقی خواهد ماند چرا که وی از علمای ربانی است که فراتر از مذهب و طایفه خاصی به شمار آمده و مخالفت با تعصب های مذهبی از ویژگی های بارز وی محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه یاد و خاطره امام موسی صدر به هیچ وجه از ذهن ها نمی رود، افزود: ما همیشه یاد و خاطره امام موسی صدر و رسالت و تاریخ نورانی وی در مقاومت و تحکیم محبت و برادری میان مردم با وجود اختلاف در مذهب و قومیت را گرامی می داریم.

این روحانی اهل تسنن نسبت به روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: از باقی مانده وجدان انسانی نزد سیاستمداران لبنان و لیبی می خواهیم سرنوشت این امام و همراهان وی را مشخص کند.

شیخ قطان ادامه داد: سیره و شیوه امام موسی صدر همچنان موجود بوده و باقی خواهد ماند چرا که پیروان وی به ویژه نبیه بری رییس پارلمان لبنان در صحنه حضور دارند. از خداوند متعال طول عمر را برای نبیه بری جهت انتشار اندیشه ای ملی گرانه مقاومت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام موسی صدر را خواستاریم./980/ب902/د

ارسال نظرات