۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۴۷۷۶۵
شیخ نعیم قاسم:

آرزوی برپایی امارت دولت اسلامی داعش نقش بر آب شده است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که تکفیری ها در سوریه ضربات بسیار سنگینی متحمل می شوند و آرزوی آنان برای برپایی امارت دولت اسلامی نیز نقش بر آب شده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی شهرداری منطقه زهرانی در جنوب کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه برای حل بحران 2 راه پیش رو داریم گفت: یا باید به یک سبد توافق کامل دست یابیم یا اینکه به راه حل های جزئی روی آوریم اما در هر دو صورت باید برای تصویب قانون انتخابات عادلانه به نتیجه برسیم.

وی خطاب به گروه های سیاسی تصریح کرد: بیایید برای انتخاب رییس جمهور به توافق برسیم و به جای اینکه وقت را در ویژگی ها و تحولات و نظریه های مختلف هدر دهیم بر یک شخص برای ریاست جمهور اتفاق نظر پیدا کنیم چرا که این مساله سبب گشودن شدن راه برای دستاوردهای دیگر خواهد شد.

این روحانی لبنانی افزود: مسؤولان و گروه های سیاسی بهتر است به جای لعن فساد به بررسی و درمان ریشه های آن به ویژه پرونده اینترنت غیرقانونی بپردازند. متأسفانه شاهد جدل و نزاع عمومی احزاب هستیم؛ مساله ای که انتخاب رییس جمهور و فعالیت پارلمان را به تعویق می اندازد.

شیخ نعیم قاسم درباره بحران سوریه نیز اظهار داشت: وضع در سوریه روز به روز به سود دولت و هممپیمانان سوری بهبود می یابد و طرف مقابل متحمل ضربه های سنگینی می شوند.

وی با اشاره به اینکه آرزوی برپایی امارت دولت اسلامی نقش بر آب شده است، تأکید کرد که هیچ آینده ای برای تکفیری ها در سوریه و منطقه وجود ندارد و این گروه ها مجبور هستند به کشورهای دیگر منتقل شده و در هر جای ممکن به عملیات تروریستی بپردازند./980/ب902/د
خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات