۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۴۹۴۵۹

انتشار بیست‌ونهمين شماره ماهنامه «پیام مسجد» در ارمنستان

بیست‌ونهمین شماره ماهنامه «پیام مسجد» ویژه عید سعید قربان به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ايروان منتشر شد.
پیام مسجد

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با عید سعید قربان، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایروان با همکاری مرکز فرهنگی اهل بیت(ع) مسجد جامع کبود ایروان بیست‌ونهمین شماره از ماهنامه دینی، فرهنگی و علمی «پیام مسجد» را به صورت تمام دیجیتال منتشر کرد.

این مجموعه فرهنگی ویژه شهریورماه 1395 مصادف با ماه ذی القعده و ذی الحجه 1437 هجری قمری بوده و شامل مطالبی از قبیل بخش مذهبی، گاهنامه اسلامی، معارف قرآنی، سنت قرباني در قرآن، آشنایی با مناسبت‌های اسلامی، سیره اهل بیت (ع) و تاریخ، احکام، خانواده ایرانی، طب اسلامی، توصیه‌های پزشکی و اخبار مي‌شود.

در بخش مطلب ویژه بیست‌ونهمین شماره از ماهنامه دینی، فرهنگی و علمی پیام مسجد، متن کامل پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان جهان در آستانه حج ابراهیمی آمده است.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشریه پیام مسجد جهت بهره‌مندی علاقه‌مندان به ویژه ایرانیان مقیم ایروان ضمن ارسال از طریق پست الکترونیک، بر روی پایگاه اطلاع رسانی رایزنی و مسجد کبود ایروان به نشانی www.yerevan.icro.ir و www.yerevanmasjed.ir بارگذاری شده و همچنین جهت تسهیل در مطالعه آن فایل pdf آن بر روی کانال فرهنگی ـ قرآنی مسجد جامع کبود ایروان به نشانی http://telegram.me/yerevanmasjed قرار گرفته است./982/ب102/د

ارسال نظرات